Jak po norwesku jest.. czyli jak się odnaleźć w sklepie ;)

Potrawy norweskie i nie tylko. Przepisy Forumowiczów. Produkty spożywcze, diety.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Anniken
Site Admin
Posty: 12423
Rejestracja: wt lut 27, 2007 1:27 pm
Lokalizacja: Vestlandet/FL
Kontakt:

Re: Jak po norwesku jest.. czyli jak się odnaleźć w sklepie

Post autor: Anniken » ndz lut 21, 2016 5:52 pm

kornkaffe / korn kaffe

W Norge kawe zbozowa najpredzej mozna kupic w sklepach helsekost i sklepach online, ale mozesz popytac rowniez w spozywczych.

Tu wyniki norweskiej wyszukiwarki Kvasir, jest podane kilka sklepow online, w ktorych mozna kupic:

http://www.startsiden.no/sok/?q=kornkaffe+&lr=lang_no" onclick="window.open(this.href);return false;


Tu fotki kilku marek i opakowan:

http://www.startsiden.no/sok/bilder/?q=kornkaffe" onclick="window.open(this.href);return false;

NB W tych wynikach sa fotki nie tylko kawy zbozowej - upewnij sie przed ew. zakupem, ze to kornkaffe.

Plus kiedy sprawdzam, wiekszosc produktow jest ze sklepow w Danii i Szwecji.


Tu jest kawa zbozowa w sklepie online w Norge:

http://www.helsemarked.no/produkt/te-og ... kaffe-200g" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.helseogkost.no/nettbutikk/dr ... na-instant" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
kkasia125
Posty: 4058
Rejestracja: śr lip 18, 2007 6:08 pm
Lokalizacja: Norge

Re: Jak po norwesku jest.. czyli jak się odnaleźć w sklepie

Post autor: kkasia125 » ndz lut 21, 2016 8:14 pm

Dzieki Ewa :-)
Ostatnio pytalam szefa i mowil, ze nigdy o czyms takim nie slyszal i nie ma pojecia, czy dostane owe "cus" w sklepie spozywczym.
Når fortiden ringer - ikke svar. Den har ikke noe nytt å si.

Awatar użytkownika
Anniken
Site Admin
Posty: 12423
Rejestracja: wt lut 27, 2007 1:27 pm
Lokalizacja: Vestlandet/FL
Kontakt:

Re: Jak po norwesku jest.. czyli jak się odnaleźć w sklepie

Post autor: Anniken » wt lut 23, 2016 2:32 am

Kasia, kup sobie te Wake Up z guaraną - da Ci takiego kopa kofeiny, ze przed 9 rano bedziesz miala wszystkie okna w domu pomyte i 5 żądań podwyżki zaparkowane na biurku szefa :lol:

Bare tuller, ale powaznie ona ma wiecej kofeiny niz kawa.
Obrazek

Awatar użytkownika
kkasia125
Posty: 4058
Rejestracja: śr lip 18, 2007 6:08 pm
Lokalizacja: Norge

Re: Jak po norwesku jest.. czyli jak się odnaleźć w sklepie

Post autor: kkasia125 » wt lut 23, 2016 12:10 pm

:lol: :lol: serio? Przeciez zbozowa, to dzieci w przedszkolu pija (albo juz nie).
Når fortiden ringer - ikke svar. Den har ikke noe nytt å si.

Awatar użytkownika
KARRRAMBA
Posty: 8222
Rejestracja: wt paź 09, 2007 12:03 am
Pochwal: 1
Kontakt:

Re: Jak po norwesku jest.. czyli jak się odnaleźć w sklepie

Post autor: KARRRAMBA » śr cze 29, 2016 8:53 pm

czy TØRRFISK kupie w kazdym spozywczym?
wszystko smakuje tak samo?

ODPOWIEDZ