NORWESKI - KOREPETYCJE INDYWIDUALNE NA KAŻDYM POZIOMIE. ZOBACZ WIĘCEJ

REGULAMIN FORUM

Dział Admina. Prosimy o zapoznanie się z Regulaminem oraz czytanie administracyjnych ogłoszeń.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Anniken
Site Admin
Posty: 20694
Rejestracja: wt lut 27, 2007 1:27 pm
Lokalizacja: Vestlandet/FL
Gender: None specified - None specified
Kontaktowanie:

REGULAMIN FORUM

Postautor: Anniken » śr lut 28, 2007 2:45 pm

Reklama na Forum - Pytania prosze kierowac do mnie w prywatnej wiadomosci, lub mail: anniken_forum_norwegia @ yahoo.no

OGLOSZENIA I OFERTY: Prosimy umieszczac jedynie w dziale "Gielda Forumowiczow".
(Nie dotyczy ofert pracy, na ktore jest oddzielny dzial).

LINKI W PODPISACH: Użytkownik może mieć w podpisie link do strony o charakterze niekomercyjnym oraz nie łamiącym prawa lub poniższego Regulaminu Forum.
Maksymalna ilosc linkow w podpisie: 2




STATUT FORUM


Nasze Forum to miejsce służące do rozmów, wymiany poglądów, informacji, idei i pomysłów, oraz internetowych spotkań miłośników Norwegii.


REGULAMIN FORUM


1. Rejestrując się/korzystając z forum-norwegia.pl każdy Użytkownik zobowiązuje się do przestrzegania poniższego Regulaminu i wyraża zgodę na ustanowione w nim reguły. Użytkownicy niezadowoleni z forum, panujących na nim zasad, lub Administracji, proszeni są o znalezienie miejsca w sieci, które będzie im bardziej odpowiadało.

2. Wypowiedzi publikowane przez Użytkowników powinny być zgodne z zasadami Netykiety.
Nie wyśmiewaj i nie obrażaj innych Użytkowników. Wątki zawierające prywatne kłótnie bądz wyzwiska, będą zamykane, czasowo lub ostatecznie, a ew. niestosowne posty zostaną skasowane częściowo lub w całości.

3. Forum służy szeroko pojętej wymianie poglądów i opinii, jednak prosimy swoje wypowiedzi umotywować lub w przypadku podawania kontrowersyjnych czy też mało znanych informacji podać ich źródło.

4. Na Forum zabronione jest szerzenie treści (dotyczy również awatarów i podpisów):
- propagujących postępowanie niezgodne z polskim, norweskim lub międzynarodowym prawem (w jakiejkolwiek formie),
- propagujących nienawiść etniczną bądź rasową,
- wulgarnych, obscenicznych i oszczerczych lub złośliwych w stosunku do Administracji lub innych Użytkowników
- zabronione jest również rozsyłanie spamu, czyli masowej korespondencji do skrzynek pw wielu Użytkowników.

4a. Na forum nie jest akceptowane upublicznianie prywatnych wiadomosci między Użytkownikami. Prywatne spory prosimy załatwiać między sobą na pw.

4b. Na forum nie jest akceptowane zakładanie i korzystanie z kilku kont przez jednego Użytkownika. Jezeli kilka osób korzysta z jednego komputera, prosimy o powiadomienie o tym Administracji forum.

5. Właciciel Forum zastrzega sobie wyłączne prawo do ogłaszania na Forum usług w zakresie nauki języka norweskiego, tlumaczeń oraz jakichkolwiek innych usług oferowanych przez wlasciciela.

6. Zawartość każdego postu jest wyrażeniem poglądów i opinii autora, a nie osób odpowiedzialnych za funkcjonowanie forum, które nie ponoszą za nie odpowiedzialności. Nie zwalnia to jednak Użytkowników od przestrzegania pkt. 4 niniejszego Regulaminu.

7. Administracja Forum nie bierze odpowiedzialności za prawdziwość informacji zawartych w postach Użytkowników.
W przypadku przypuszczenia, że publikowane posty mogą szkalować czyjeś dobre imię, Administracja Forum zastrzega sobie prawo usunięcia postu lub całego tematu.

8. Forum dystansuje się od każdej religii i jako takie nie jest zwolennikiem ani przeciwnikiem żadnej z nich.
Wszyscy Użytkownicy mogą swobodnie wyrażać swoje przekonania religijne oraz polemizować, pod warunkiem zachowania kultury wypowiedzi.

9a. Firmy zamieszczające na forum ogłoszenia o oferowanym zatrudnieniu zobowiązane są do podania pełnej nazwy firmy oraz danych kontaktowych w postaci adresu e-mail lub nr. telefonów, ew. rowniez nr.org.
W przeciwnym razie tematy zostaną usunięte z forum. W przypadku powtarzających się ogłoszeń bez podania wymaganych danych, Administracja zastrzega sobie również prawo do usunięcia konta Uzytkownika.

9b. Firmy uslugowe, ktore pragna wstawiac na forum link bezposredni do swoich stron, proszone sa o wstawienie linka bezposredniego do forum na swoich stronach jako strona polecana.


10. Jeżeli wklejasz tekst, którego nie jesteś autorem, zrób to podając autora i nie ingeruj w treść.
Nie cytuj takze długiej wypowiedzi po to, by pod cytatem dopisać: „Zgadzam się”. Cytujemy krótkie fragmenty przypominające treść cytowanej wypowiedzi.

11. Prosimy nie wstawiać dużej ilości lub wielkich i obciążających serwer zdjęć.
Chętnie obejrzymy Twoje fotki - podane w formie linków lub jako małe zdjęcia, które swoją wielkością nie utrudnią przeglądania strony.

12. Administracja Forum nie ma obowiązku kasowania wypowiedzi ani zamykania wątków na życzenie ich autora.
Administracja nie usuwa rowniez kont Użytkowników.

13. Prosimy o trzymanie się tematu/wątku/działu. W razie konieczności zachęcamy do zakładania oddzielnych wątków.

14. Administracja zastrzega sobie prawo do edycji lub kasowania postów Użytkowników, jeżeli ich treść narusza postanowienia Regulaminu lub zasady Netykiety, oraz jeżeli Użytkownik nie dostosuje się do upomnień ze strony Administracji. W przypadku ingerencji, w treści postu zostanie umieszczona informacja o dokonanej zmianie.
Administracja zastrzega sobie także prawo do czasowego przeniesienia postu/tematu do Moderatorni w celu zdecydowania o jego ponownym umieszczeniu na forum bądź nie.


15. W przypadku, kiedy Administracja uzna za słuszne, Użytkownik może otrzymac upomnienie, ostrzezenie, czasowe zablokowanie konta, zablokowanie mozliwosci pisania postow lub ban.
O ostrzeżeniach, czasowym zablokowaniu konta lub przyznaniu bana Użytkownik zostaje poinformowany przez osobę z Administracji, która zastosowala reakcję. Osoba blokująca konto decyduje również o tym, na jak długo konto Użytkownika zostało zablokowane.

16. Administracja decyduje o powołaniu/odwołaniu Moderatorów oraz Junior Adminów, jak również o zmianach w strukturze Administracji. Informacje o aktualnie spełnianych przez poszczególne osoby funkcjach na forum znajdziesz w legendzie na dole forum. Administracja nie informuje na forum o powodach zmian.

17. W przypadkach, których powyższy Regulamin nie określa, obowiązują zasady zachowania zdrowego rozsądku, oraz uszanowanie decyzji Administracji. Administracja nie będzie prowadziła na forum dyskusji z Użytkownikiem celem uzasadnienia swoich decyzji. Upomnienia Administracji sa zobowiązujace, a wobec Użytkownika, który się do nich nie dostosuje, mogą zostać zastosowane przewidziane w Regulaminie reakcje.
Niebieski kolor pisma jest kolorem, ktorego Administracja uzywa piszac posty "z urzedu" i jest zarezerwowany dla Ekipy.

18. Administracja zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu w dowolnym czasie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

ZAPRASZAMY NA FORUM!

Forum zrzeka sie odpowiedzialnosci za legalnosc lub wiarygodnosc zamieszczanych ofert, ogloszen i innych postow.

Wróć do „REGULAMIN FORUM, REJESTRACJA”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości