Dzisiaj jest pn kwie 21, 2014 4:41 pm

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość

Witam!!
Jestem pielęgniarką z 5 letnim stażem pracy po studiach-posiadam norweską autoryzację dyplomu, od września uczę się języka. Czy ktoś orientuje się jak wygląda zatrudnienie polskich pielegniarek w No??Gdzie szukać pomocy, czy są jakieś oferty pracy dla pielegniarek. Bardzo proszę o pomoc- jakąś podpowiedź. Z góry dziękuje:)

Witaj..

http://www.jobbnorge.no/job.aspx?jobid=82092

Dziękuje za szybka odpowiedź Pani Sylwiu:)Oferta można by rzec- w sam raz dla mnie- jestem już prawie pielęgniarka pediatryczna... No, ale niestety mam jeszcze egzamin do zdania we wrzesniu...i to mnie trzyma jeszcze w Polsce:( A czy może ktoś jest zorientowany jak to jest z polskimi specjalizacjami w pielęgniarstwie?Czy są uzanawane- respektowane?Może ma ktoś jakieś linki do norweskich stron?

Awatar użytkownika

Obecnie obowiazuje dokument poswiadczajacy egzamin norsk prøve 3

witam:)
jestem pielęgniarka z 4letnim stażem pracy, jednak nie posiadam autoryzacji/licencji. Za 2 miesiące planuję wyjazd do Norwegi, chciałabym tam podjąć pracę, wiem jako pielęgniarka pracować nie mogę,ale czy jako pomoc pielęgniarska?? czy rozsyłając moje CV z moimi kwalifikacjami polskimi , będą one brane pod uwagę??
Chciałam tez zapytać czy to prawda że składając wniosek do SAFH, lepiej jest złożyć o licencję a nie o autoryzację??
Bardzo proszę o poradę, bo się w tym nie orientuje :I
Z góry dziękuję za pomoc :)

Witaj!
JEśli jesteś po licencjacie lub masz mgr to prosisz o autoryzacje. Ja załatwiałam papiery w styczniu-juz po tygodniu dostałam informacje o wpłacie pieniędzy, a po wpłacie dokument autoryzacji miałam juz po 3 tygodniach. Wszystko poszło bardzo sprawnie.

:) dziękuje Leda